proud real estate

careers

MORE THAN JUST A PLACE TO WORK

At PROUD REAL ESTATE, we aim to establish new standards, our projects must be more than just a house or a home; but 'living solutions'
that would better people's lives and society.
With a strong determination to challenge the extent of people's imagination and the boundary of 'living'
Then, we aim to build Proud Real Estate to be a happy workplace and entrepreneurial working environment
where our employees can pursue, develop, and grow their human capital to live life on purpose and be more than just an employee.
If you are interested in making a difference and building a career, Proud Real Estate may be the place for you.

FOR CAREER OPPORTUNITIES

Executive Secretary
Role and Responsibilities

Responsibilities:

  • Prepare daily plans for executive; Coordinate and monitor all appointments, meetings, training, and travel arrangements to ensure that executive being convenience in working without interruption and using their work time efficiently. 
  • Organizing the meeting; invite and confirm the attendees with updated agenda and meeting schedule.
  • Take minutes of meeting, check correctness and presentation before distributing and filing according to the executive’s discretion.
  • Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondence appropriately on behalf of the executives. (e-mail, letters, packages etc.)
  • Handle confidential information with discretion and professionalism.
  • Handling the incoming calls and information, obtaining all relevant information and passing on to appropriate personnel.
  • Conduct research and prepare presentations or reports as assigned
  • Gather and prepare information, follow up with other departments to support executives works.
  • Prepare reservation, keep expenses records, and reimburse expense of accommodation, transportation, flights for executive’s convenience travelling both domestics and abroad.
  • Manage document filing system and being interpreter and translator when necessary.
  • Ensure office equipment to be in ready-to-use condition.
Qualification

Qualifications:

  • Bachelor's degree in business administration or related fields.
  • Proven minimum 3 years’ experience in secretary or related fields.
  • Excellent written and verbal communication skills in both English and Thai
  • Excellent organizational, decision making, and time-management skills to manage multiple tasks efficiently
  • Strong communication and interpersonal skills to work collaboratively with team members and stakeholders
  • Ability to maintain a professional demeanor under pressure and handle confidential information
  • Certification from a Secretarial School or institute would be an added advantage
apply
Business Support Officer
Role and Responsibilities

Role and responsibilities

  • จัดทำและตรวจสอบเอกสาร รายงาน ร่างสัญญา ออกจดหมาย รวมถึงเอกสารเบิก-จ่าย ของโครงการ
  • จัดทำเอกสาร ประสานงานเปิด Vendor กับทีมจัดซื้อ
  • จัดทำเอกสาร ประสานงานและติดตามใบขอซื้อ (PR) ใบสั่งซื้อ (PO)
  • จัดทำรับสินค้า (GR) ในระบบ Construction Management
  • ตรวจสอบเอกสารวางบิลเบิกงวดงาน (Payment) ทำจ่าย ติดตามการจ่ายค่างวดงานและค่าใช้จ่ายอื่นๆ ให้แก่ผู้รับเหมาและ Suppliers
  • จัดทำเอกสารจ่ายค่าน้ำ ค่าไฟและค่าใช้จ่ายอื่นๆ ที่เกี่ยวข้องกับโครงการ
  • บันทึกข้อมูลเงินสดย่อย และเคลียร์เงินสดย่อยของทีม
  • สรุปรายงานค่าใช้จ่ายประจำเดือนของโครงการและแผนกเทียบกับงบประมาณ
  • บันทึก จัดเก็บ รับผิดชอบงานเอกสารธุรการต่างๆ ของทีม
  • ติดต่อ ประสานงานกับหน่วยงานที่เกี่ยวข้องทั้งภายในและภายนอกองค์กร
  • งานอื่นๆ ที่ได้รับมอบหมาย
Qualification

Qualification:

  • ปริญญาตรี สาขาบริหารธุรกิจ และสาขาอื่นๆ ที่เกี่ยวข้อง
  • มีประสบการณ์ด้านธุรการโครงการ ในธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ อย่างน้อย 2-3 ปี
  • มีมนุษยสัมพันธ์ที่ดี เข้ากับผู้อื่นได้ง่าย
  • มีทักษะการสื่อสาร ติดต่อการประสานงานได้ดี
  • มีความละเอียดรอบคอบในการทำงาน
  • มีความรับผิดชอบต่องานสูง


apply
Senior Sales Representative (Based BKK)
Role and Responsibilities
  • Responsible for all sales activities to sell project units.
  • Advise local and international clients on property requirements.
  • Maintain relationships with clients by providing support, information, and guidance.
  • Achieve sales targets and expand new prospects and business opportunities by researching and analyzing on industry trends, market activities, and competitors.
  • Manage and support clients’ requirements, contracts, etc.
  • Prepares sales reports and presentations by collecting, analyzing, and summarizing information.
  • Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops, reviewing professional publications and other content, establishing personal networks, benchmarking best practices, and participating in professional and industry organizations.
  • Perform other tasks as assigned.


Qualification
  • Bachelor’s degree in business administration, Marketing, Real Estate Management or any related fields.
  • At least 3-5 years' experience as property consultant, real estate agent or selling high-end and luxury products.
  • Good personality with strong communication, negotiation and presentation skills
  • Must be proficient in written and spoken English.
  • Able to communicate in Chinese will be an advantage.
  • Proficient Microsoft knowledge (Word, Excel and PowerPoint) is required.


apply

Interested in joining Proud Real Estate? If you can't find a suitable position that matches to your profile, please drop your CV here.

APPLY NOW

contact hr

PROUD REAL ESTATE PUBLIC COMPANY LIMITED

Head Office : No.548 One City Centre Building, 19th Floor,
Ploenchit Road, Lumphini, Pathum Wan, Bangkok 10330

Email : info@proudrealestate.co.th
Opening Hour : Monday - Friday from 9:00 a.m.- 6:00 p.m.
Telephone : 02 035 0999
Fax : 02 035 0998

proud real estate
proud real estate
proud real estate
proud real estate